Deze flyer is verkrijgbaar in de studio, vraag ernaar.

U bent ontevreden over uw bezoek aan de NGS-masseur®. Wat kunt u doen?

 

Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de masseur

Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist

niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden

bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid. Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vindt

om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

 

Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De

klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te

bemiddelen tussen u en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als

na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan

kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te

leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.

 

Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen of mailen:

Naam klachtenfunctionaris: Arienne Plaisier (Erisietsmisgegaan.nl)

Telefoon: 035-2031585

Mail: klacht@ngsmassage.nl

 

Kosten

Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.